Hoe verloopt een loopanalyse?
Om te beginnen luisteren we naar onze klant. Wat is de loopgeschiedenis, waar wordt er vooral gelopen en zijn er eventueel klachten of blessures waar we aandachtig voor moeten zijn. Daarnaast bekijken we samen de oude loopschoenen. Op basis van het slijtagepatroon kunnen we namelijk veel informatie halen.
Dankzij deze informatie en de lichaamsbouw van de klant, hebben we een goed idee van de juiste loopschoen. Deze moet immers stabiel genoeg zijn.
We gaan dan samen op zoek naar een goede schoen. Als een schoen de juiste maat heeft en gemakkelijk voelt aan de voet, begint het lopen. Bij het lopen kijken we naar de landing, de afrolbeweging en de stand van de voet. Het lopen kan met de camera gefilmd worden. Het is dan gemakkelijker om de loopbeweging vertraagd te bekijken samen met de klant.
Wanneer we twijfelen nemen we een voetafdruk op de drukplaat die gekoppeld is aan onze computergestuurde voetanalyse. Deze bevestigt ons dan of we de juiste schoen hebben.
- Hoelang blijven mijn producten gereserveerd?
- Kan ik online bestellen?
- Hoe kan ik mijn reservatie annuleren?
- Kunnen jullie ook leveringen bezorgen?
- Hoe kan ik mijn schoenen onderhouden?
- Voor welke sporten kan ik bij Foncé terecht?
- Kan ik trofeeën en medailles bestellen?
- Kan ik voedingssupplementen kopen?
- Kan ik UV beschermende zwemkledij vinden?
- Hebben jullie Adidas superstar of Stan Smith’s
- Hebben jullie rugbyballen?
- Hebben jullie tennismateriaal?
- Kan ik mijn product retourneren en hoeveel tijd heb ik hiervoor?
- Hoe vind ik de best passende keeperhandschoen?
- Wat zijn jullie openingsuren?
- Wat is het verschil tussen gewone voetballen en zaalvoetballen?
- Doen jullie ook bedrukking?
- Hoe moet ik een kortingscode ingeven?
- Hoe kan ik mijn cadeaubon gebruiken via de webshop?
- Welke schoenmaat moet ik kiezen?
Het antwoord op je vraag niet teruggevonden?
Contacteer onze klantendienst op het nummer 053 704 262 of via info@fonce.be
word jij onze 2523ste like op Facebook
Volg foncé op facebook